واژه استند را امروزه زیاد می شنویم، در سال‌های دور شاید کمتر کسی معنی کلمه استند را می‌دانست ولی هم اکنون کلمه استند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. استند از کلمه لاتین STAND به معنای ایستادن گرفته شده‌است.


در گروه دکوراسیون منزل نیز کلمه استند به محصولی که امکان ایستادن بصورت مستقل را دارد اطلاق می‌گردد مانند استند گلدان، استند تلویزیون و .

کلمه استند در حوزه تجهیزات نمایشگاهی و غرفه‌آرایی به تابلویی که بدون نیاز به تکیه‌گاه، امکان ایستادن دارد گفته می‌شود. انواع استند ها برای نمایش و حتی تست محصولات در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین استندهای تبلیغاتی با اشکال و سایز‌های مختلف می‌توانند در هر نمایشگاه، غرفه، همایش یا ایونتی استفاده شوند و در فروشگاه‌های فیزیکی به خوبی محصولات برند ما را به نمایش بگذارند .


از دیگر ویژگی‌های استند های تبلیغاتی اینست که بواسطه سطح زیادی که پوشش می‌دهند و با وجود طرح، رنگ‌ها و شعارهای تبلیغاتی مناسب بسیار در معرض دید قرار می‌گیرند. همچنین نصب و راه اندازی این استند ها بسیار سریع و راحت است و از لحاظ هزینه  و زمان مقرون بصرفه می‌باشد.

 

 

امروزه تقریبا به هر طرف سر بچرخانیم، مدل‌های مختلف استند را در خیابان ها مشاهده می‌کنیم.از تابلوهای سر در مغازه‌ها تا اطلاع‌رسانی برای ورودی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک که در فضای بیرونی استفاده می‌شود. اما زمانی که وارد فضاهای محدود و پوشیده مانند فروشگاه‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، نمایشگاه و. نیز می‌شوید باز هم سبک دیگری از استند‌های تبلیغاتی به چشم می‌خورند که به دلایل متعدد تاثیر خود را در ضمیر ناخودآگاه ما به عنوان مشتری برای برندهای مختلف می‌گذارند. که باعث ماندگاری نام آن برند در ذهن ما می‌شوند; هنگام خرید آن برند آشنا، ما را به سمت خود جذب خواهد کرد و اعتماد ما را به راحتی بدست خواهد آورد. حالا علت این همه تبلیغات محیطی برندهای مختلف را متوجه می دانیم. با توجه به اهمیت این نوع از تبلیغات در ادامه ویژگی‌ها و انواع استند را بررسی می‌کنیم.

هم اکنون استند های تبلیغاتی و نمایشگاهی از تنوع بالایی برخوردارهستند که معمولا بر حسب جنس، نوع استفاده، متریال به کار‌ رفته و نوع چاپ تقسیم‌بندی می‌شوند؛

دسته‌بندی استند ها بر اساس جنس: 

  • استند فی
  • استند پارچه‌ای
  • استند تزریقی 
  • استند چوبی
  • استند پلکسی

     

    دسته‌بندی استند ها بر اساس نوع استفاده: 

    • استند ایستاده
    • استند رومیزی
    • استند تبلیغاتی
    • استند خیابانی
    • استند فروشگاهی یا استند محصول

    دسته‌بندی استند ها بر اساس  نوع چاپ: 


    استند فضای باز یا  Outdoor 
    استند فضای داخلی یا  Indoor

     

    طراحی استند تبلیغاتی


    استند تبلیغاتی در واقع ابزاری، برای جلب نظر بازدیدکنندگان است که می تواند در هر مکان از جمله فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها یا حتی در ورودی ساختمان‌ها قرار بگیرید و این رسالت را برای برندها به عهده بگیرد.
    با توجه به حجم زیاد تبلیغاتی که روزانه در محیط اطرافمان مشاهده می کنیم، برای اینکه بتوانیم توجه رهگذران را جلب کنیم، باید مواردی را رعایت کنیم:
     

    1-    طراحی استند تبلیغاتی 
    طراحی استند از مهترین دلایل دیده شدن تبلیغ شماست، اگر از یک طرح جذاب با ترکیب رنگ‌های مناسب استفاده کنید شانس دیده شدن تبلیغ شما تا چند برابر بیشتر خواهد شد.                                                                                                                                                                                               
    2-    متن شعار تبلیغاتی
    متن شعار تبلیغاتی باید کوتاه و شفاف باشد و پیام را به خوبی منتقل کند.


    3-    محل قرار‌گیری استند 
    محل قرار‌گیری استندها در دیده شدن آن بسیار مهم است، پس سعی کنید انتخاب نوع استندهای تبلیغاتی را براساس فضا و محل قرار‌گیری آن انتخاب کنید.

     

    منبع : https://stand.ir/

    استند چیست؟ انواع استند و کاربردهای آن

    استند های نمایشگاهی / استند تبلیغاتی / استند اطلاع رسانی

    استند های نمایشگاهی نگاران

      ,استند ,تبلیغاتی ,استفاده ,نوع ,ها ,    ,استند ها ,را به ,دسته‌بندی استند ,استند را ,استند تبلیغاتی استند

    مشخصات

    تبلیغات

    آخرین ارسال ها

    برترین جستجو ها

    آخرین جستجو ها

    تنهایی ها سئو برتر مرجع سئو و دیجیتال مارکتینگ لوله کشی گاز خانگی ساختمان ،لوله کشی گاز صنعتی کسب و کار اینترنتی چاپ سی دی مطالب گوناگون مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی فروشگاه اینترنتی فستیوال بتهوون دریا